خدمات

سرویس های سازمانی محتوایی

  • در شرایط کنونی که تلفن همراه به یگانه منبع نشر گسترده اطلاعات در حوزه های مختلف تبدیل گردیده و تمامی اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، تحصلیکرده و کم سواد، هنرمند و ورزشکار، کارمند و کاسب و ... همگی از این رسانه نوین به عنوان تنها منبع خبری و آموزشی خود استفاده می نمایند، لازم است تا نهادهای اجتماعی و سازمان های متولی در موضوعات متنوع از قبیل بهداشت و سلامت، آموزه های اعتقادی، فناوری اطلاعات، اقتصاد و تجارت، هنر و ورزش، آموزش و ...، برنامه ریزی دقیق تر و نقش پررنگ تری در بکارگیری این ابزار رسانه ای توانمند، فراگیر و لحظه ای ایفا نمایند.
  • در این راستا شرکت الکتروکام کیش از سال 1392 اهتمام جدی در ارائه مشاوره مبنی بر چگونگی بهره مندی از رسانه تلفن همراه و تعریف و راه اندازی سرویس های محتوایی براساس ماهیت و ماموریت سازمان های هدف داشته است.
  • از این رو به لطف ایزد منان و با همکاری و همراهی بسیاری از مجموعه های سازمانی دولتی و غیردولتی به ارتقای سطح کیفی محتوای ارائه شده در دنیای دیجیتال، نشر محتوای علمی قابل استناد و مقابله با شایعات و تخیلات پراکنده شده در فضای مجازی، شناسایی نیاز های حقیقی مخاطبان و انتشار محتوا براساس این نیازها دست یافته ایم.
  • معاونت امور بانوان نهاد ریاست جمهوری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان اورژانس کشور، سازمان حفاظت از محیط زیست، فدراسیون های ورزشی، انجمن های پزشکی، سلامت و مقابله با بیماری هایی چون اوتیسم، تالاسمی، ایبی، هموفیلی و ... از جمله سازمان های همراه در این مسیر ارزشمند می باشند.

سرویس های سازمانی خدماتی

  • در راستای اجرای طرح ملی "دولت همراه" مبنی بر ارائه خدمات سازمانی در بستر تلفن همراه با هدف کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر، اطلاع رسانی مناسب وضعیت پرونده و درخواست مراجعین سازمان ها، افزایش رضایت مندی شهروندان و ...، شرکت الکتروکام کیش اقدام به راه اندازی سرویس های خدماتی سازمانی با همکاری سازمان های متقاضی نموده است. در این سرویس ها خدمات قابل ارائه در بستر تلفن همراه هریک از سازمان های هدف، شناسایی و به صورت نوبتی راه اندازی و ارائه می گردند.

شبکه ویدئویی موبایلی

  • نظر به اهمیت ویژه تلفن همراه در زندگی روزانه و همچنین افزایش تمایل آحاد جامعه به دریافت محتوای ویدئویی کوتاه بر روی تلفن همراه، برآن شدیم تا با راه اندازی شبکه های ویدئویی اندرویدی ویژه مجموعه های سازمانی، گام موثری در انتقال مفاهیم و بهینه سازی بستر انجام رسالت اجتماعی مجموعه های همکار برداریم. این شبکه های ویدئویی به صورت رایگان(برای سازمان و کاربران)، مستقل و با نام دلخواه هر سازمان راه اندازی گردیده و به ارائه محتوای ویدئویی برای عموم علاقمندان و مخاطبان سراسر کشور می پردازد. شبکه ایران زنان(معاونت امور بانوان ریاست جمهوری)، شبکه محیط زیست(سازمان حفاظت محیط زیست)، مجله ویدئویی بگو نه(ستاد مبارزه با مواد مخدر)، به زیست(سازمان بهزیستی کشور)، مجله ویدئویی داوطلبان جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور و ... از جمله شبکه های راه اندازی شده می باشند.

نوای بازرگانی

  • شرکت الکتروکام کیش مفتخر است که برای اولین بار در ایران و جهان، موفق به طراحی سامانه ارسال پیام صوتی، تصویری و ویدئویی روی گوشی تلفن همراه کاربران و بدون دخالت اپراتورهای تلفن همراه نموده است. در این سامانه، صوت، بنر گرافیکی و همچنین تیزرهای ویدئویی صاحبان محتوا بر روی تلفن همراه کاربران نوای بازرگانی در هنگام برقراری تماس های تلفنی نقش می بندد.
  • برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نشر دیجیتال

  • با توجه به اهمیت توسعه و بهبود مستمر کیفیت اطلاع رسانی و انتشار محتوای مناسب و همچنین جایگاه قابل توجه رسانه های دیجیتالی در جامعه امروز، شرکت الکتروکام کیش با همراهی نام های سرشناس و محبوب بین المللی در حوزه اپلیکیشن های موبایل و وب سایت هایی که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، بستر مناسبی جهت راه اندازی کمپین های ترویجی و اطلاع رسانی در داخل کشور فراهم ساخته است. در سرویس نشر دیجیتال، محتوای مورد نظر در قالب های CPC، CPM،CPI و CPA ارائه می گردد.

سامانه مسابقات و کمپین های ترویجی

  • برقراری تعاملات مناسب و اطلاع رسانی های سودمند و کارآمد به یکی از دغدغه های اصلی سازمان های همکار و صاحبان کسب و کارهای گوناگون تبدیل گردیده است.
  • تا پیش از این، پنل های پیامکی به عنوان مهم ترین ابزار اطلاع رسانی و ارائه محتوا از سوی مجموعه های سازمانی شناخته می شدند اما با پررنگ شدن لیست های سیاه اپراتورهای تلفن همراه و افزایش تعداد مشترکینی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، به جرات می توان گفت که سرویس های پیامکی به پایان عمر خود نزدیک شده اند.
  • در این راستا شرکت الکتروکام کیش با راه اندازی سامانه جامع مسابقات و کمپین های ترویجی ویژه مجموعه های سازمانی همکار برآن است تا به بهترین شکل ممکن این نیاز مهم و حیاتی را پاسخ دهد. از جمله ویژگی های این سامانه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • 1- برپایی کمپین های ترویجی در قالب مسابقات عکس و ویدئوی سلفی، مسابقات چندگزینه ای، نظرسنجی های دوره ای، باشگاه مشتریان و جشنواره های خرید
  • 2- پنل گزارش دهی جامع شامل گزارش لحظه ای تعداد شرکت کنندگان در هر کمپین، مشخصات شرکت کنندگان(نام و نام خانوادگی، جنسیت، سن، شهر محل سکونت)، امتیازات شرکت کنندگان، فیلم و عکس های ارسالی در کمپین های سلفی و ...
  • 3- امکان ارسال پیام های دوره ای به شرکت کنندگان به عنوان یک رسانه پیام رسان