سامانه مسابقات و کمپین های ترویجی
- برقراری تعاملات مناسب و اطلاع رسانی های سودمند و کارآمد به یکی از دغدغه های اصلی سازمان های همکار و صاحبان کسب و کارهای گوناگون تبدیل گردیده است.
- تا پیش از این، پنل های پیامکی به عنوان مهم ترین ابزار اطلاع رسانی و ارائه محتوا از سوی مجموعه های سازمانی شناخته می شدند اما با پررنگ شدن لیست های سیاه اپراتورهای تلفن همراه و افزایش تعداد مشترکینی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، به جرات می توان گفت که سرویس های پیامکی به پایان عمر خود نزدیک شده اند.
- در این راستا شرکت الکتروکام کیش با راه اندازی سامانه جامع مسابقات و کمپین های ترویجی ویژه مجموعه های سازمانی همکار برآن است تا به بهترین شکل ممکن این نیاز مهم و حیاتی را پاسخ دهد. از جمله ویژگی های این سامانه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
- 1- برپایی کمپین های ترویجی در قالب مسابقات عکس و ویدئوی سلفی، مسابقات چندگزینه ای، نظرسنجی های دوره ای، باشگاه مشتریان و جشنواره های خرید
- 2- پنل گزارش دهی جامع شامل گزارش لحظه ای تعداد شرکت کنندگان در هر کمپین، مشخصات شرکت کنندگان(نام و نام خانوادگی، جنسیت، سن، شهر محل سکونت)، امتیازات شرکت کنندگان، فیلم و عکس های ارسالی در کمپین های سلفی و ...
- 3- امکان ارسال پیام های دوره ای به شرکت کنندگان به عنوان یک رسانه پیام رسان